eBay.de on mulla ainakin AINA näyttänyt tuloksia muistakin maista. Muunmuassa Puola, Itävalta, Belgia, Ranska, USA jnejne.
eBay.co.uk näyttää todella paljon tuloksia mm. Kiinasta ja muualta kaukoidästä. Todella paljon tuolta .co.uk:n kautta olen tilannut tavaraa Kiinasta.
Kaukoidän hakuja varten on sitten vielä erikseen .com.sg (Singapore), mutta suunnilleen kaikki tämän alueen artikkelit löytyvät myös .co.uk-sivustolta.
Ihan hyvä ominaisuus mun mielestä, ettei rajaa hakuja vain ja ainoastaan siihen maahan, minkä päätteellä olevalla sivustolla haet. Ja jokaisen artikkelin kohdalla näkyy kyllä se maa missä tuote sijaitsee, eli vahinkoa ei tämän ominaisuuden vuoksi pääse käymään.
Euroopan alueen tulokset löytyy liki kaikki noista .de ja .co.uk sivustoilta. Kannattaa etsiä kummastakin, koska vain toisessa ei näy kaikki Euroopan alueen myytävät artikkelit.
.de ei näytä kuin harvoin ja harvoja tuloksia Brittein saarilta, .co.uk taas näyttää jonkinverran Manner-Euroopan tuloksia, mutta ei omien kokemuksien mukaan kaikkia.
Itse olen tässä monta päivää googlaillut eBaysta kamerashittiä ja kyllä oon joka kerta samat kamat löytänyt samoilla hakusanoilla. Kummastakin, sekä -de-, että .co.uk-sivustoilta.