PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Jaa | .

eBay.de..

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
repa

Viestien lukumäärä: 92

ViestiAihe: eBay.de..   La 26 Tammi 2013 - 19:03

eBayta usean vuoden käyttäneenä nyt on jännä paikka. .de sivulla heitin searchiin "zw1" haun ja ensimmäinen hakutulos on joku jenkeissä oleva fakin potkuri ?! Onko muilla ollut tuon .de sivuston kanssa ongelmia ? Itsellä hakee myös tuloksia Briteistä ym. vaikka ollaan ihan de:n puolella. Onkohan tässä mitään täppiä mitä painamalla saataisiin haut takaisin oletuksena Saksan puolelle ?

Supportin kanssa juttelin ja siellä meinasi että on sitten ominaisuus, että on valittava se hakumaa aina "advanced" valikosta ennen hakua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
micke_

Viestien lukumäärä: 981
Muut: e28 M535i

ViestiAihe: Vs: eBay.de..   La 26 Tammi 2013 - 19:11

Näytä käyttäjän tiedot
repa

Viestien lukumäärä: 92

ViestiAihe: Vs: eBay.de..   La 26 Tammi 2013 - 19:18

Juu tuo oli tiedossa. Mutta omalla koneella ainakin tekee sitä että vaikka tuo on täpättynä yhden kerran niin ei muista tuota asetusta enää seuraavalla välilehdellä. Ei jää ikäänkuin muistiin minnekkään.
Näytä käyttäjän tiedot
osoners

Viestien lukumäärä: 78

ViestiAihe: Vs: eBay.de..   La 26 Tammi 2013 - 19:22

Toi ebay on jostain syystä käyttäytynyt ihan oudosti muutaman päivän. Sellaisilla hauilla mitä oon käyttänyt useesti tulee nyt jotain ihan muuta. Kyl musta tuntuu et siellä jotain hämminkiä on.
Näytä käyttäjän tiedot
Makkeli
VagiNisti

Viestien lukumäärä: 684
Muut: Skodillac

ViestiAihe: Vs: eBay.de..   La 26 Tammi 2013 - 19:41

eBay.de on mulla ainakin AINA näyttänyt tuloksia muistakin maista. Muunmuassa Puola, Itävalta, Belgia, Ranska, USA jnejne.

eBay.co.uk näyttää todella paljon tuloksia mm. Kiinasta ja muualta kaukoidästä. Todella paljon tuolta .co.uk:n kautta olen tilannut tavaraa Kiinasta.
Kaukoidän hakuja varten on sitten vielä erikseen .com.sg (Singapore), mutta suunnilleen kaikki tämän alueen artikkelit löytyvät myös .co.uk-sivustolta.

Ihan hyvä ominaisuus mun mielestä, ettei rajaa hakuja vain ja ainoastaan siihen maahan, minkä päätteellä olevalla sivustolla haet. Ja jokaisen artikkelin kohdalla näkyy kyllä se maa missä tuote sijaitsee, eli vahinkoa ei tämän ominaisuuden vuoksi pääse käymään.

Euroopan alueen tulokset löytyy liki kaikki noista .de ja .co.uk sivustoilta. Kannattaa etsiä kummastakin, koska vain toisessa ei näy kaikki Euroopan alueen myytävät artikkelit.
.de ei näytä kuin harvoin ja harvoja tuloksia Brittein saarilta, .co.uk taas näyttää jonkinverran Manner-Euroopan tuloksia, mutta ei omien kokemuksien mukaan kaikkia.

Itse olen tässä monta päivää googlaillut eBaysta kamerashittiä ja kyllä oon joka kerta samat kamat löytänyt samoilla hakusanoilla. Kummastakin, sekä -de-, että .co.uk-sivustoilta.
Näytä käyttäjän tiedot
epk
the Mode

Viestien lukumäärä: 3016

ViestiAihe: Vs: eBay.de..   Su 27 Tammi 2013 - 12:06

mikä tuota ebay.de hakua vaivaa, ei löydä mitään ?

edit, sama homma ebay.co.uk

edit2, olemassa olevia kohteita ei löydä ihan simppeleillä hakusanoilla joilla ne pitäis löytyä haulla.
Näytä käyttäjän tiedot
jjjkkk

Viestien lukumäärä: 1085

ViestiAihe: Vs: eBay.de..   Su 27 Tammi 2013 - 13:06

Niillä on isompi huolto menossa; eiköhän ne tulevalla viikolla saa jo kaikki kondikseen...
Näytä käyttäjän tiedot
Jupe©

Viestien lukumäärä: 29
Muut: Helkama

ViestiAihe: Vs: eBay.de..   Su 27 Tammi 2013 - 20:34

Huomasin kans että ebay.de ei oikein toimi, ja co.uk:ta vaivaa sama juttu. Kännykällä kun selas niin toimi normaalisti, eilen kokeilin myös proxyn kautta käyttää ebay.de:tä ja silloin rupesi jo kiekkoja löytymään. Kumma juttu??
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla

eBay.de..

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Similar topics

-
» Myyntibongaukset+muut Ebay/nettivaraosalöydöt
» Myyntibongaukset+muut Ebay/nettivaraosalöydöt
» eBay.de..
» Votex
» RH vanteiden omat spacerit?