| | Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin | |
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Böni the Manager

Viestien lukumäärä: 407 Paikkakunta: Lieto Muut: VaGilaisia
 | Aihe: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin To 18 Helmi 2010 - 22:50 | |
| Oisko jotain hyviä suosituksia ja tai kokemuksia jostain verhoomoista.
Hyvä ja halpa tietysti,mutta ei kahta eri paikkaa, eli joku siltä väliltä. |
|
 | |
samppa
Viestien lukumäärä: 134 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin To 18 Helmi 2010 - 23:38 | |
| no tuota itse useasti käyttäneenä voin suositella
http://www.yritysopas.com/tiedot/Turku/Autoverhoomo_Ja_Korjaamo_Classic_Om_Re/ |
|
 | |
epk the Mode

Viestien lukumäärä: 2416 Paikkakunta: 02 Muut: ex: MB -85, MB -90, MB -91, MB -92, MB -94x2, MB -95
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin To 18 Helmi 2010 - 23:48 | |
| toi linkin on jotain siltä väliltä, ei halpa muttei nyt ihan sieltä "parhaasta" päästä. _________________ "sä oot yks vitun stance"
|
|
 | |
Böni the Manager

Viestien lukumäärä: 407 Paikkakunta: Lieto Muut: VaGilaisia
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin To 18 Helmi 2010 - 23:49 | |
| juu koska hyvä yleensä maksaa, mutta halvalle ei saa hyvää ni joku välimalli tarvis ehkä olla |
|
 | |
epk the Mode

Viestien lukumäärä: 2416 Paikkakunta: 02 Muut: ex: MB -85, MB -90, MB -91, MB -92, MB -94x2, MB -95
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin To 18 Helmi 2010 - 23:58 | |
| kertokaa mulleki jos löydätte turusta jonkun ketä tekis edes jollain summalla hyvää  _________________ "sä oot yks vitun stance"
|
|
 | |
samppa
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Pe 19 Helmi 2010 - 0:36 | |
| kyllä mä olen aina classikista saanu primaa.... |
|
 | |
EeKi Admin

Viestien lukumäärä: 4497 Paikkakunta: Turku Muut: ex-s124, ex-s202, ex-w201, ex-e30
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Pe 19 Helmi 2010 - 7:04 | |
| | samppa kirjoitti: | | kyllä mä olen aina classikista saanu primaa.... | Ei välttämättä priimaa mutta hyvää. Joidenkin "priima" on mulle vasta ihan hyvä, jotkut nääs tahtoo aina sitä viimotteen päälle
Ei mutta kyllä tuolta hyvää shittiä saa, mersusta oli käsinoja verhoiltuna + penkistä kuluma hoidettiin pois. Olisko ollut jotain 80-100 luokkaa työt+kankaat. Ja hyvä tuli, käsinojassa jotain pientä "vinoutta" mutta ei paikallaan häiritse. Hyvä paikka, tiiä sitten onko enään. Vahna patu sitä pitää..._________________ Lahjoita ja ole mukana foorumin toiminnassaeepi.kuvat.fi |
|
 | |
JTG

Viestien lukumäärä: 1047 Paikkakunta: Raisio
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Pe 19 Helmi 2010 - 9:51 | |
| Ei halpa välttämättä, mutta varmasti erittäin hyvä.
http://www.kxd.fi/
edit. eikä toi nyt turussakaan ole... |
|
 | |
samppa
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin La 20 Helmi 2010 - 20:52 | |
| | EeKi kirjoitti: | | samppa kirjoitti: | | kyllä mä olen aina classikista saanu primaa.... | Ei välttämättä priimaa mutta hyvää. Joidenkin "priima" on mulle vasta ihan hyvä, jotkut nääs tahtoo aina sitä viimotteen päälle
Ei mutta kyllä tuolta hyvää shittiä saa, mersusta oli käsinoja verhoiltuna + penkistä kuluma hoidettiin pois. Olisko ollut jotain 80-100 luokkaa työt+kankaat. Ja hyvä tuli, käsinojassa jotain pientä "vinoutta" mutta ei paikallaan häiritse. Hyvä paikka, tiiä sitten onko enään. Vahna patu sitä pitää... |
kyllä on vielä olemassa..... |
|
 | |
samppa
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin La 20 Helmi 2010 - 21:59 | |
| pistetäs vielä mainos kaverin firmasta.....
jb-desing länsilaituri 1
044-7493888
yritys toimii turun satama-alueella
verhoilee autot,veneet ja vaikka sohva kaluston...... |
|
 | |
apuapina

Viestien lukumäärä: 1038 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin La 20 Helmi 2010 - 22:47 | |
| onhan toi classicci pystys viel, asun sii vieres  |
|
 | |
samppa
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin La 20 Helmi 2010 - 23:36 | |
| |
|
 | |
EeKi Admin

Viestien lukumäärä: 4497 Paikkakunta: Turku Muut: ex-s124, ex-s202, ex-w201, ex-e30
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Su 21 Helmi 2010 - 3:48 | |
| Emmä kyllä tolla mun komentilla tarkottanu onko sitä enään olemassa, enemmänkin sitä että onko se laatu sitä samaa enään kun silloin jo aika vanha äijä sitä pyöritti. _________________ Lahjoita ja ole mukana foorumin toiminnassaeepi.kuvat.fi |
|
 | |
johber
Viestien lukumäärä: 4 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Ma 22 Helmi 2010 - 12:44 | |
| Jos omaa firmaa saa vähän mainostaa??? Samppa tuossa jo laittoikin mun tiedot, mutta tarkennetaan vielä. Eli kaikki verhoilutyöt/muutostyöt maan ja taivaan väliltä.
JB-Design/WestCoastInterior Länsilaituri 1 20200 TURKU
044-7493888 / Jussi
Vaikka on käyntiosoite, ei satama-alueelle pääse ennenkuin on soittanut mulle ja kertonut auton rekisteritunnuksen. (saa tehdä rauhassa töitä) |
|
 | |
Kipe

Viestien lukumäärä: 739 Paikkakunta: Ii
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Ma 22 Helmi 2010 - 13:24 | |
| | johber kirjoitti: | Jos omaa firmaa saa vähän mainostaa??? Samppa tuossa jo laittoikin mun tiedot, mutta tarkennetaan vielä. Eli kaikki verhoilutyöt/muutostyöt maan ja taivaan väliltä.
JB-Design/WestCoastInterior Länsilaituri 1 20200 TURKU
044-7493888 / Jussi
Vaikka on käyntiosoite, ei satama-alueelle pääse ennenkuin on soittanut mulle ja kertonut auton rekisteritunnuksen. (saa tehdä rauhassa töitä) |
offtopikkia! eli pistäs kuvia RWD Corradosta minkälainen kampe on päältä ja sisältäpäin.  |
|
 | |
johber
Viestien lukumäärä: 4 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Ma 22 Helmi 2010 - 13:53 | |
| OFFTOPIC
http://s58.photobucket.com/albums/g248/johber/Corrado/
Corradon koppa (kattoluukuton)
Honda Civic TypeR moottori Haltechin moottorinohjauksella Volvo M45 SSF-pyörän suorakytkentä laatikko Volvo 1031 (isoperä) 5.85 perävälityksellä ja SSF-pyörän lukko Alusta TEIN, Kittelän takajouset Jarrut edessä Wilwood 300mm ja nelimäntäsatulat, takana Volvon omat jarrut, lattiapolkimet/pedalbox Etuakselisto Nissan SX 200:sta, pulttijako navoissa muutettu 5-pulttisiksi Taka-akselisto nelilinkki ja panhardtanko. Turvakaaret Jamracing/Wauhtipiste 5 gallonan turvatankki, 1l keruusäiliö, siirtopumppu ja painepumppu. Vähän alumiinia ja hiilikuitua.
Rakensin auton alunperin 1600 vtec:illä mutta jossain kohtaa tuli veivi kurkkaamaan lohkon molemmilta puolilta (TÄÄ ON MOTORSPORTTIA) |
|
 | |
apuapina

Viestien lukumäärä: 1038 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Ma 22 Helmi 2010 - 15:20 | |
|
Viimeinen muokkaaja, apuapina pvm Pe 7 Tammi 2011 - 17:33, muokattu 2 kertaa |
|
 | |
Petep

Viestien lukumäärä: 172 Paikkakunta: Joensuu Muut: polo, projekti G2 GTI golf
, yz400f
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Ma 22 Helmi 2010 - 15:36 | |
| hmmm... olisko turusta?  no leikki leikkinä  edit: varmaan olis apuapinan kannattanu lukea koko topikki eikä vaan tuota toisen sivun ekaa kirjoitusta, kun oikein pyydetään kuvia. niin suotakoon nytten  |
|
 | |
micke_

Viestien lukumäärä: 914 Paikkakunta: Siuntio Muut: e28 M535i projekti
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Ma 22 Helmi 2010 - 15:40 | |
| | apuapina kirjoitti: | | ööööö???????????????? offtopikille on ihan oma topicci. mistä näitä vajakkeja oikein tulee |
ööö, edellisellä sivulla kysyttiin kuvia corradosta ja pieni OT sallittakoon. Mistä näitä vajakkeja oikein tulee jotka ei edes viitti lukea edellistä sivua ennenkuin aukoo päätänsä..
Ja sitten ontopic, kattelin kaverin projektikuvia ja ihan hyvän näköistä jälkeä oli tehnyt Autoverhoilu Kaasinen espoosta. Ja oli kuulemma halvin viidestä vaihtoehdosta.  |
|
 | |
toni "mul on visio"

Viestien lukumäärä: 3096 Paikkakunta: tku Muut: CR250
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Pe 7 Tammi 2011 - 16:23 | |
| Tää taitaa olla kaikkein lähimpänä aihetta, joten tässäpä verhoilukysymyksiä. Minkälaisella tökötillä/maalilla/millälie (?) saa tumman sinisen lattiamaton värjättyä mustaksi, niin et se jonkin aikaa pysyiskin? Kojelauta on myöskin tumman sininen ja tarttis väriä vaihtaa, luultavasti myös mustaksi. Taitaa olla jotain keinonahkaa tms., ei ainakaan muovia ole. Sitten on myös paljon kovia muovisia ällöttävän värisiä osia jotka tarttis maalia päällensä, mikä moisiin on oikea metodi ja välineet? Ja mistä hitosta noita kankaita, nahkoja, ym. tarvikkeita saa ostaa ihan tee-se-itse-tai-kaveri-tekee-ja-harjottelee-operaatioihin? Verhoomoista luultavasti, mut onko jotain muuta mistä sais ihan suoraan? Eikä ole pakko olla netistä, niinku nykypäivänä kaiken pitäis olla. |
|
 | |
epk the Mode

| Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin Pe 7 Tammi 2011 - 16:25 | |
| ei semmone mokka/röpö pinta kiinnosta ? ne ainakin tais olla kestäviä ? _________________ "sä oot yks vitun stance"
|
|
 | |
xite SpadeMode

Viestien lukumäärä: 1184 Paikkakunta: Åbo Muut: Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin La 8 Tammi 2011 - 1:11 | |
| toni : Tätä voin suositella erittäin kipeesti, kauniisti ja mielelläni. Kestää matoissa ja kojelaudassa, ite maalasin tolla kojelaudan ja osan pilareista. Erittäin hyvää tököttiä ja tulee siistin näkönen pinta http://www.vhtpaint.com/vinyldye.html Suomesta löytyy ainakin vuosi sitten seuraavalta jälleenmyyjältä n. vuosi sitten. Kehui silloin että reilusti tököttiä varastossa | Lainaus: | | vht sp942 satinmusta.varastosta löytyy runsaasti.laita yhteystiedot ja puh numero niin laitan turkkuseen tulemaa |
Kouvolan Automaalit Oy T. Keränen Korjalankatu 7 45130 KOUVOLA (05) 375 8447 0400-655 969 tapani.keranen@kouvolanautomaalit.fi http://www.kouvolanautomaalit.fi/
e: pitäs löytyy kuvat ainakin kojelaudast, pistän kuvaa jos löytyy.
tässss eka ja toka |
|
 | |
JS1984

Viestien lukumäärä: 582 Paikkakunta: Tampere
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin To 10 Helmi 2011 - 15:04 | |
| | Lainaus: | Ja mistä hitosta noita kankaita, nahkoja, ym. tarvikkeita saa ostaa ihan tee-se-itse-tai-kaveri-tekee-ja-harjottelee-operaatioihin? Verhoomoista luultavasti, mut onko jotain muuta mistä sais ihan suoraan? Eikä ole pakko olla netistä, niinku nykypäivänä kaiken pitäis olla.
|
Tää nyt on netissä, mutta laitanpa silti Ja jos nyt taas saa omaa firmaa mainostaa, niin täältä saa keinonahkaa ja mikrokuitukangasta tasametrein tilattua, jos oikeeta sävyä löytyy. Toki aitoa nahkaakin, mutta sitten puhutaan koko vuodan tilaamisesta ja kolminumeroisista summista...
Tästä suoraan värimalleihin: http://www.jasdesign.fi/varimallit/
Hinnat saat selville sitten kysymällä multa esim. privalla tai info ät jasdesign.fi |
|
 | |
`villle

Viestien lukumäärä: 559 Paikkakunta: Piikkiö
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin To 10 Helmi 2011 - 18:01 | |
| Sen verran vielä palaan tohon Autoverhoomo Classic:in toimintaan, isin Volvo P1800 oli siel viime kesänä verhoilussa, penkit, ovipahvit, katto, lattiamatot, takaluukku, eli about kaikki verhoiltiin siellä, ihan sopivaan hintaan, lattiamatoista nyt vois moittia, mut hinta laatu suhde ainakin omasta mielestä kohdallaan. Parit huonot kuvat, jos jotain oikeesti kiinnostaa nähdä työnjälkeä niin voin käydä räpsii parempia kuvia.. .jpg/small)  Aivan, sellanen vielä et aikataulut ei oo ihan kohdallaan, aurinkolippojen perässä isi juoksi pari kk et joko valmiit, ei ollu.. Nyt melkeen koko asia unohtunu jo, mut luulis olevan valmiit jo. |
|
 | |
Blind

Viestien lukumäärä: 331 Paikkakunta: Nrs
 | Aihe: Vs: Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin To 10 Helmi 2011 - 21:03 | |
| | toni kirjoitti: | Tää taitaa olla kaikkein lähimpänä aihetta, joten tässäpä verhoilukysymyksiä. Minkälaisella tökötillä/maalilla/millälie (?) saa tumman sinisen lattiamaton värjättyä mustaksi, niin et se jonkin aikaa pysyiskin? Kojelauta on myöskin tumman sininen ja tarttis väriä vaihtaa, luultavasti myös mustaksi. Taitaa olla jotain keinonahkaa tms., ei ainakaan muovia ole. Sitten on myös paljon kovia muovisia ällöttävän värisiä osia jotka tarttis maalia päällensä, mikä moisiin on oikea metodi ja välineet? Ja mistä hitosta noita kankaita, nahkoja, ym. tarvikkeita saa ostaa ihan tee-se-itse-tai-kaveri-tekee-ja-harjottelee-operaatioihin? Verhoomoista luultavasti, mut onko jotain muuta mistä sais ihan suoraan? Eikä ole pakko olla netistä, niinku nykypäivänä kaiken pitäis olla. |
Kuulostaa aika karulta metodilta mutta lattiamattoon on mun kokemuksien paras vaihtoehto mattamusta mastonin spray, halpaa ku paska ja kestää hyvin. Vain mattamusta toimii, kiiltävä ei imeydy. Maalauksen jälkeen harjaat sen jollain karkealla harjalla ni hyvä tulee. |
|
 | |
| | Verhoomoita turun alueella, ja miksei hivenen kauempanakin | |
|