| | Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 | |
|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
JS1984

Viestien lukumäärä: 582 Paikkakunta: Tampere
 | |
 | |
ripa

Viestien lukumäärä: 512 Paikkakunta: Sibbo Muut: vw
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Ma 19 Syys 2011 - 22:46 | |
| Eilen jouduin jättämään jäähyväiset punaiselle Jetalle ja vaihdossa tuli perhemallin Pssssssat... |
|
 | |
redi

Viestien lukumäärä: 372 Paikkakunta: Helsinki Muut: VAG CREW
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Ti 20 Syys 2011 - 7:23 | |
| Hahaa. Ei huono päätös. Tuuhan näyttää sunnuntaina miittinkiin. |
|
 | |
ripa

| Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Ti 20 Syys 2011 - 17:15 | |
| Uskaltasko tulla? Kolmannen kerran elämässäni ajoin automaagisella autolla viime sunnuntaina. Jumalauta että se vasenjalka ei meinaa millään pysyä siellä lattiassa kun risteykseen tulee, pakko rueta hakee sitä kytkintä. Meno voi olla aika hupaisaa taas kun Passatin rattiin hyppää  |
|
 | |
samza

Viestien lukumäärä: 140 Paikkakunta: Imatra
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Ti 20 Syys 2011 - 17:37 | |
| sano nyt että se o viel vr6 koneella ja b4 korinen farkku ja exclusiv line tms. Nii ja sit se sanoo psssst  ? |
|
 | |
ripa

| |
 | |
ee-2 Vanneholisti
Viestien lukumäärä: 1814 Paikkakunta: Helsinki
 | |
 | |
redi

Viestien lukumäärä: 372 Paikkakunta: Helsinki Muut: VAG CREW
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Ke 21 Syys 2011 - 23:56 | |
| No kun ei mikään kerran pysy salassa niin lisätään vielä nyt että joku puhelinmyyjä myi mulle TUNING lehden... tänää tuli (mulle) eka lehti luukusta ja seuraavaan lehteen huudeltiin jotain 16v coupe mk2:sta. |
|
 | |
temee

Viestien lukumäärä: 284 Paikkakunta: Vanda Muut: VAG CREW
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 To 22 Syys 2011 - 0:32 | |
| mä en ala enää mitää. oon kateudesta dragon greeninä. |
|
 | |
ripa

| Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 To 29 Syys 2011 - 17:50 | |
| Onhan tämän jo kaikki nähnyt joten liitetään se nyt sitten tännekkin.  |
|
 | |
samza

Viestien lukumäärä: 140 Paikkakunta: Imatra
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 To 29 Syys 2011 - 20:00 | |
| peukku  |
|
 | |
Epi

Viestien lukumäärä: 41 Paikkakunta: Raisio Muut: Fillareita...
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 To 29 Syys 2011 - 20:09 | |
| Toinen peukku täältä. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä koossa pyörii vanteet alla? |
|
 | |
EeKi Admin

Viestien lukumäärä: 4497 Paikkakunta: Turku Muut: ex-s124, ex-s202, ex-w201, ex-e30
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 To 29 Syys 2011 - 20:14 | |
| _________________ Lahjoita ja ole mukana foorumin toiminnassaeepi.kuvat.fi |
|
 | |
Juhi

Viestien lukumäärä: 1387 Paikkakunta: Kuopio
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 To 29 Syys 2011 - 20:54 | |
| aivan.helvetin.kaunis
Takapyörät vielä keskelle kaarta ja porkkana morjenstaa turhan tehokkaasti (tai porkkanat ympäriinsä)? Vaaditaan lisää speksiä ja kuvatuksia! |
|
 | |
ekitys
Viestien lukumäärä: 14
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 To 29 Syys 2011 - 21:18 | |
| Kahtos vaan onpas tuntun näkönen kärry, jokunen työtunti noitten pussien kanss touhuttu aikanaan. On muuten melko mukavaa kyytiä vähän kovemmissakin vauhdeissa Olit muuten parkkinut tuossa Sunnuntaina oman kärryn viereen tuolla messukeskuksella, hopeinen A4 Avant.. |
|
 | |
ripa

| |
 | |
ekitys
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 To 29 Syys 2011 - 21:47 | |
| Kyllähän tuo on aika mukava laite ajella, pienemmillä paineilla jopa pehmeä. Itse en vaan uskalla ihan mahaa raapien ajella ja yleensä pidän ajokorkeuden varsin ylhäällä. Audin viereen parkkeeraus Messuparkkissa oli taktinen veto pääsi lähempää Audia katselemaan ja kun ikkunassa oli vielä Hakala Yhtiöiden tarra.  [/quote] Juu se on kaverin puutikki, itse vain mainostan, kun tulee suhattua noilla pikiteillä niin paljon.. Mikä on ylhäällä?? täällä päin sillä työnneltiin n 3-4cm koroilla.. |
|
 | |
Jone

Viestien lukumäärä: 90 Paikkakunta: Savonlinna Muut: BBS
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Pe 30 Syys 2011 - 19:08 | |
| Katos,Ripa ostanu zero:n entisen passssathin. Hjyvä veto |
|
 | |
ripa

| Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Pe 30 Syys 2011 - 20:10 | |
| En ostanut, vaan se tuli vaihdossa ex Jettaan. Vähän niinkun vahingossa toi mulle päätyi, kun tarkoitus oli supistaa autojen määrää. |
|
 | |
Pannu

Viestien lukumäärä: 328 Paikkakunta: Tervakoski Muut: Ex: Vw Vento, Vw Jetta 1
 | |
 | |
vildur VAGwhore

Viestien lukumäärä: 1200 Paikkakunta: Vantaa Muut: VAG CREW
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 La 1 Loka 2011 - 5:19 | |
| On se passatti oossomi, mut ei se mun mielest oo ripan näkönen auto. |
|
 | |
ripa

| Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 La 1 Loka 2011 - 11:13 | |
| | vildur kirjoitti: | | On se passatti oossomi, mut ei se mun mielest oo ripan näkönen auto. |
Täysin totta, tuon allekirjoitan. Kyllä mä enemmän noista kakkos kopperoista ja vanhemmista diggailen. Katotaan nyt mitä tuon Passatin kanssa teen. Meneekö keväällä myyntiin?!? |
|
 | |
Pannu

Viestien lukumäärä: 328 Paikkakunta: Tervakoski Muut: Ex: Vw Vento, Vw Jetta 1
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 La 1 Loka 2011 - 13:26 | |
| Sun tarvii hommata jostain ykkös Golf tai Jetta, ton Pasuunan tilalle |
|
 | |
RöHnÄ

Viestien lukumäärä: 232 Paikkakunta: Toijala Muut: Kona
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Su 2 Loka 2011 - 22:19 | |
| Maukas pasta salaatti  Mitkä on vanne/rengas speksit? Näyttää 16 tuumasilta  Hankin kanssa tälläsen diisselin reilu kuukausi takaperin työmatka-autoks. Ilma-alusta oli kans mielessä, mutta iski nuukuus /ajan puute, niin mennään ihan coilovereilla. Hiukan epäilytti myös ilma-alustan kestävyys/luotettavuus, kun tulee paljon kilsoja. Onko tässä joku asennusvalmis pussisarja vai ihan omaa tekoa? |
|
 | |
tOubi

Viestien lukumäärä: 76 Paikkakunta: Joensuu
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Su 2 Loka 2011 - 23:18 | |
| Näitä ei liikaa suomessa nää rakennettuna  Hieno peli  |
|
 | |
subi

Viestien lukumäärä: 229 Paikkakunta: tampere Muut: EX: Jetta mk1, Kermit mk2, peugeot 205, peugeot 405mi16, fiat croma T, bmw 325 ix,
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Ma 3 Loka 2011 - 17:02 | |
| Eikös tuo passatti puseilla ja vr6 koneella ole ?  muutaman kerran luuulen tampereeööa nähneeni |
|
 | |
xite SpadeMode

Viestien lukumäärä: 1184 Paikkakunta: Åbo Muut: Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air
 | |
 | |
ekitys
 | Aihe: Vs: Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 Ma 3 Loka 2011 - 17:48 | |
| |
|
 | |
| | Ripan Scirocco GTII, Jetta Mk2 CL & Passat VR6 | |
|