PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Share | 
 

 Tšernobõl

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Tšernobõl   Pe 22 Toukokuu 2009 - 22:59

Tsernobyl.

Auto on siis n.105 000km ajettu venäläinen "laatuauto". -96 on valmistusvuosi, 2107 malli ja moottorina 1700i.

Kyseessä siis muistaakseni vuonna -06 motarilta alas/ulos ajettu yksilö. Tämän jälkeen keulaan ostettu miltei kaikki uudet osat lokareita, maskipeltiä, konepeltiä sun muita osia myöten ja koko auto maalattu, kunnes itse ajoin auton motarin kaiteeseen ~08 syksyllä.

Motonetistä uus loksu, etuvaloumpiot kotkasta, puskuri löyty hallilta ja kromilistan hain itäkeskuksesta. Oiskohan tullu maksamaan ton oman torveloimisen korjaaminen jotakuinki ~100e maaleineen päivineen.

Ööh. Sisusta on melkolailla orkkis, lukuunottamatta recaron sporttipenkkejä ja formulingin rattia. Takapenkit on tarkotus jossainvaiheessa päällystää uudelleen. Mersun sporttipenkit nahkapäällisillä kelpais, kunhan sellasen löytäis jostakin.

Soittimena toimii Pioneerin dvh-3900mp, joka toistaa myös dvd -leffoja sun muuta. Edestä löytyy vakiokajareiden paikoilta pioneerin 4" 2-tie kaiuttimet, ja takaata hattuhyllyltä 6x9":it. Kontissa yks spl -dynamicsin s-4002 -vahvistin ja 12" subwooferi. Jossainvaiheessa pitäis eteen saada joku erkkasatsi, vähän vaikee vaan alkaa sovittelemaan niitä kun en orkkissisustaa tahtois rikkoa.

Tuli myös tehtyä autoon kansiremontti, vaikkei tolla oo ajettukaan kun alle 100tkm. samalla imu- ja pakokanavat saivat snurrasta, muokkasin hieman venttiileitä ja imusarjaa samalla. Kansi kävi myös plaanattavana. ja siinähän ne suurinpiirtein onkin. Seuraavaksi kesäksi suunnitteilla nelipisteruiskun laittamista megasquirtin kera, nelipisteruiskun imusarja sun muut tilkkeet löytyvät jo valmiiksi. Suorasytytyspuolakin jo autosta löytyy valmiina niin saisi megasquirtin ohjaamaan sitäkin.

Alusta koostuu vähän kaikenlaisista osista. 124 -mersun sporttijouset edessä, takana 900:sen saabin etujouset ja bilsteinin iskarit. Eteen luultavasti haen hiacen tai el caminon iskarit lähipäivinä.

Vanteet on tonin tekemät, nykyään rullailevat Falkenin ze-912 185/60-13 renkailla.

Ja öö. Ei kait täs muuta. Aina kun jonkun jutskan saa autossa valmiiks ni seuraava onkin jo kehitteillä. Pohjapanssari etenee pikkuhiljaa, lauhari löytyy jo mut pitäs putkitukset tehä sille etupuskurin taakke ja hommaa joku ryöstökappale öljynsuodatinjalkaan, etuvalot on työnalla (xenon + oranssin vilkunkuvunpoisto) camberia pitäs saada lisää eteen + taakse (eteen varmaan jo huomenissa), eatonia ja megaruuttaa tulos jossainvaiheessa yms yms yms. Kyllä tää tästä...

http://sasu.kuvat.fi/kuvat/Lada+2107/











Ps. Fuck The Coilovers.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Wilburn
Mouthfiller


Viestien lukumäärä: 193
Paikkakunta: Åbo
Muut: Mopedi

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 23 Toukokuu 2009 - 10:51

Mulla ois Cossun recarot, tosin tällä hetkellä kiinni mersussa. Alkuperäiset penkit löytyy, jos kyllästyn recaroihin voidaan tehdä kaupat niistä. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 23 Toukokuu 2009 - 11:01

Wilburn kirjoitti:
Mulla ois Cossun recarot, tosin tällä hetkellä kiinni mersussa. Alkuperäiset penkit löytyy, jos kyllästyn recaroihin voidaan tehdä kaupat niistä. Wink

Cossun recarot löytyy tällähetkelläkin ladasta, tekis vaan mieli saada ne nahkapäällysteiset versiot niistä. Muistaakseni joissain mersuissa on näitä ollut? Sais sit samalla verhoiltua takapenkinkin mustalla nahalla ni ois sisusta vähänniinku yks yhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Wilburn
Mouthfiller


Viestien lukumäärä: 193
Paikkakunta: Åbo
Muut: Mopedi

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 23 Toukokuu 2009 - 11:08

Katos vaan, lukee ihan omiaan krapulassa. Laughing Itellä puolinahkaiset, ois lottovoitto löytää vaalean harmaa kokonahkarecaro sisusta omaan mersuun. Menee ehkä offtopicin puolelle, mutta kuitenkin. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
EeKi
Admin


Viestien lukumäärä: 5473
Paikkakunta: Turku
Muut: ex-s124/s202/w201/e30


ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 23 Toukokuu 2009 - 11:29

Onse komia, mutta älä ny noita keltasia vilkkuja mene poistelemaan, sopii paremmin noin!

_________________
Duk3 kirjoitti:
Todella toivon, että tämä pastelliväri villitys menee ohi samalla lailla kuin alumiinisiivet...

Lahjoita ja ole mukana foorumin toiminnassa
eepi.kuvat.fi
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://eepi.kuvat.fi/kuvat/
tuomas



Viestien lukumäärä: 7

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 23 Toukokuu 2009 - 13:02

sasu` kirjoitti:
Muistaakseni joissain mersuissa on näitä ollut? Sais sit samalla verhoiltua takapenkinkin mustalla nahalla ni ois sisusta vähänniinku yks yhteen.

Tietääkseni ainoastaan näistä vanhemmista mersuista w124 500E/E500:ssa on ollut recaron valmistamat penkit. Saattaa olla hiukan hankala löytää noita penkkejä koska noita mersuja on tehty "vain" reilu 10 000 kappaletta. Toki ulkonäöltään samanlaisia on saanut kaikkiin w124:siin lisävarusteena mutta siis ei recaron tekemänä.

Coupen nahkasisustoja on melko paljon myynnissäkin ja niissähän on kakspaikkanen takapenkki joka on hieno bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
epk
the Mode


Viestien lukumäärä: 3432
Paikkakunta: 02

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 23 Toukokuu 2009 - 16:03

hieno slarba Smile onkos koneelle jotain tehty ?

samoja "recaroja" löytyy vaikka 200D:stä jos joku ne on siihen valinnut ! , kiskot penkeissä on erit johtuen kasin levitetystä kardaanitunnelista.

tuossa on ne mallia "sport" , eli puolikuun muotoiset palat selässä ja penkissä http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/E300DT+/Joulukuu/

ja tässä normaalit nahat : http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/300CE-24+Cabriolet/
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sergey
Vanneholisti


Viestien lukumäärä: 1332
Paikkakunta: Åland
Muut: kaikkea moottorilla varustettua

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 23 Toukokuu 2009 - 16:07

Lainaus :
eatonia ja megaruuttaa tulos
Siistiä! Mitäs se laki sanoo siitä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
J4TOG
the Mode


Viestien lukumäärä: 3018
Paikkakunta: Turku

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 23 Toukokuu 2009 - 21:20

Tää on kyllä hienoin lada mitä nähnyt Smile Näis ladois on vaan sitä jotain afro
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.j4tog.kuvat.fi/kuvat/
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Su 24 Toukokuu 2009 - 3:10

epk kirjoitti:
onkos koneelle jotain tehty ?

Kansi portattu + laskettu, venttiileitä ohennettu, imusarjaa muokattu ja viimeistelty, vapaavirtaussuodatin, ja catback.

84 hp @ 5400 rpm; Suurin vääntö: 137 Nm @ 3200 rpm, moottorin suoritusarvot vakiona. Kai siinä jonkunverran enemmän on nykyään.

Megasquirtin jos nyt jotenkin saan toimimaan tolla gm:n ykspisteruiskulla, ni ei oo katsastuksen ajaks ongelma eikä mikään vaihtaa imusarja ja kaasuläppäkotelo/ruiskurunko. Kaikkia ladan moottorin/ruiskun vakioantureita kun osaa megaruutta lukea... Nomut, pitää katella, ei oo tänpäivän eikä tänkuukauden murhe.

Huomenna pitää vähän pudottaa autoa lisää, tuppaa loppumaan vaan keinot kesken. Ja sit pitäs se pohjapanssari tehä, tänään jo kotipihalla kilahti kivetykseen ihanasti...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sergey
Vanneholisti


Viestien lukumäärä: 1332
Paikkakunta: Åland
Muut: kaikkea moottorilla varustettua

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Su 24 Toukokuu 2009 - 21:01

jos tosta sais edes sen 120 hepaa ulos niin pätkishän sillä jo 8v GTI golffeja helposti Smile Onko siinä boschin monomotronic? Jos on ni ota ruisku CL golf/ventosta ni saat vähä enemmä kakkuu. Sitä samaa suutinta on 1.8-2l koneis käytetty. Myös 740 turbo volvoissa on monomotronic ruiskua ollu ja mulla oli siinä remmiahdetus ventos ruisku sellasesta B200ET 2.0l koneesta.

Otappa kuvaa "kaasarista" ilman ilmaröörii että voijaa vertailla volkkarin/volvon osien kans...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Su 24 Toukokuu 2009 - 21:59

http://sasu.kuvat.fi/kuvat/Lada+2107/Kansihommia/1ladauusvanharuisku.jpg

http://sasu.kuvat.fi/kuvat/Lada+2107/Kansihommia/1ladaruisku.jpg

http://sasu.kuvat.fi/kuvat/Lada+2107/Kansihommia/1ladaruiskupurettuna.jpg

http://sasu.kuvat.fi/kuvat/Lada+2107/Kansihommia/4ladaruiskusysteem.jpg

Tossahan noita, General Motorsin yksipisteruisku siis kyseessä. Samaa löytyy muutamista opelin ja renaultin autoista. Toki megasquirtin kanssa vois jo ton vakioruiskunkin kanssa saada jotain lisähenkeä irti...

Ps. Älkää välittäkö noista tiedostonimistä Laughing

Edit. Sain tänään jotain myös aikaiseksi, pohjapanssarin. Pitää vielä jokupäivä hakea uus lumppu ja kiillottaa toi.

Perää myös tiputettu, nyt näyttää vähän fiksummalta. Pikkurilli menee justjajust etu + takapyörän ja kaaren väliin, huomenna pitäs hakee ln40 -hiluxin kaasuiskarit eteen ja kokeilla kuinka tiukan tost keulasta saa.



Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
redi



Viestien lukumäärä: 496
Paikkakunta: Helsinki
Muut: VAG CREW

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ma 25 Toukokuu 2009 - 22:20

Hitto on kyllä komia laabori. Eikä yhtään auta mun peltivannekuumeeseen :/ Eikös nuo tehny joku tältä foorumilta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
wsq



Viestien lukumäärä: 562
Paikkakunta: Espoo

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ma 25 Toukokuu 2009 - 22:24

Tosta ei kyllä larppa parane ei sitten millään. Jatka samaan malliin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   To 4 Kesä 2009 - 21:48

Kämpereitä etupäähän lisätty melko törkeesti, ja rattisysteemiä modattu rankemmalla kädellä hieman paremman ajoasennon saamiseksi.

Dls :n ms6a -erkkasatsille tehty tänään paikat etuoviin, alpinen kakskanavainen vahvistinkin löytyy ylimääräisenä joten jospa ton auton sais jotenkin soimaan.

Deko-kalashnikovistakin sain tarjouksen, jospa vaikka hattuhyllylle sais tehtyä jonkunnäkösen telineen sille Razz

Edit: Viel piti khuva laittaa

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
pete



Viestien lukumäärä: 367
Paikkakunta: Lieto
Muut: mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ma 8 Kesä 2009 - 18:03

Enemmän kämmperiä meinaa enempi tonttiin!! Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ma 8 Kesä 2009 - 18:31

Suunnilleen näin =]

Kelasin levittää viel muutamat vanteet, tuumaa leveemmiks ku noi nykyset ja 165/55-13 gummeilla.

Ja takapenkit revin pois eilen. Orkkikset ei näillänäkymin tuu pysymään vaan sinne tulee sellast reising-tavaraa tilalle... tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
pete



Viestien lukumäärä: 367
Paikkakunta: Lieto
Muut: mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ma 8 Kesä 2009 - 18:46

Ite muuten hain just 155/55 14 gummit ni mahtaisko löytyä 13 tuumasinakin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ma 8 Kesä 2009 - 21:49

155/55 9,5" leveelle vanteelle...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
pete



Viestien lukumäärä: 367
Paikkakunta: Lieto
Muut: mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ma 8 Kesä 2009 - 22:01

no samalla vaivalla ku se 165...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
jiri



Viestien lukumäärä: 1711
Paikkakunta: Turku

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Pe 12 Kesä 2009 - 15:20

mul on vieläki ne 165/55 13 kumit jos joku tarvii...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://s816.photobucket.com/home/jirifriman
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Pe 12 Kesä 2009 - 20:29

Voisin mahdollisesti napata ne mukaan jo samalla reissulla.

Nelipisteruiskujuttu edisty tänään, imusarja hahmotettu valmiiks, vaille enää itse moottorinohjausyksikköä ja suorasyttyohjausyksikköä + 125 -asteen silikonimutkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sergey
Vanneholisti


Viestien lukumäärä: 1332
Paikkakunta: Åland
Muut: kaikkea moottorilla varustettua

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Pe 12 Kesä 2009 - 23:16

sitte ku sulla o se remmiahdin siellä, ni minä tulen henkilökohtaisesti katselemaan laitosta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   La 13 Kesä 2009 - 0:55

Inttiin pitäs tos jossainvaiheessa lähteä, varmaan senajan murhe sit. Aluks kasaan ton nelipisteruutan fordin edis4:sen tai ooppelin gm:n 4-pisteruutan ecu:n kera.

Ja voit sä sitä tulla kattelemaan. Toki niitä ladoja voi löytyä sieltä affenanmaastakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sergey
Vanneholisti


Viestien lukumäärä: 1332
Paikkakunta: Åland
Muut: kaikkea moottorilla varustettua

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Su 14 Kesä 2009 - 15:09

jep eile näin justii samanlaisen mutta Originalteile! Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Su 14 Kesä 2009 - 21:47

Jeejee, moottorinohjaussysteemit lähtee tälviikol tulemaan naantalistapäin, asentelin myös vahvistimen erkkasarjalle ja koht pitäs löytyä miltei kokonainen kilotatti vahvistintehoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ti 16 Kesä 2009 - 19:29

Ooppelin ruiskuromut lähti tulemaan ilmeisesti tänään jo tännepäin, ilmanputsarin hommasin kans jo ja pitää se megasquirttikin hommata lähiviikkoina varastoon jos tota joskus alkaa remmittämään.

Vanteet alko tylsistyttää tänää ja ajattelin et jos ne ois kivat mustina/valkosina. Emmävaan osaa keksiä miten niist sais siistit :l
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
pete



Viestien lukumäärä: 367
Paikkakunta: Lieto
Muut: mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ti 16 Kesä 2009 - 19:59

Jotain valkosta lippaa tai jotaki kivaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ke 24 Kesä 2009 - 23:08

Pitää viel miettiäää.....

Viikonloppuna moottorinohjaussysteemin vaihto ja ovipahvien viimeistely ja vanteiden maalaus ja...

http://www.youtube.com/watch?v=QXJAbsnQIQc&feature=related
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
redi



Viestien lukumäärä: 496
Paikkakunta: Helsinki
Muut: VAG CREW

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ma 29 Kesä 2009 - 14:33

Hieno oli laada kun sitä ekan kerran pääsin livenä lähempääkin tarkastelemaan ja noilla peltivanteilla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ti 30 Kesä 2009 - 21:05

Njuuuuu.

Vanteet vaihtuu todennäkösesti ronalin turboihin, pitää ne vielä kiillottaa ja lyödä 195/50 ja 205/50 -rengastukset päälle. Vanteillahan on kokoa siis 15x7 ja pitänee leikellä luultavasti toiset saabin + mersun jouset autoon että saan ne mahtumaan.

Imusarjan sain tänään jo sopimaan hollilleen, triggeripyörä viritetty ja asentoanturikin löysi paikkansa. Viel suorasyttymodulille joku kiva alukiinnike ja johtosarjojen veto ni sitä vois kokeilla jo käyntiin Cool

Ja peltarit on nykyää walkoset.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
redi



Viestien lukumäärä: 496
Paikkakunta: Helsinki
Muut: VAG CREW

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ke 1 Heinä 2009 - 14:20

Laita pienemmät kumit ni ei tarvii nostaa. Sovita vaikka noita mun pyöriä alle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ke 1 Heinä 2009 - 22:51

Kelasin et se imusarja olis menny melko helposti sinne.

Reikäjako ihan päin vittua, joutu täytehitsaa tigillä ne. Kanavat ~3-4mm pielessä, joutu snurrailee ja täytehitsailee. Suutinkisko liian pitkä -> uudet polttoaineputkitukset ja jengat + perusnippa suutintukkiin ja sit piti rakentaa uus mesta polttoainepainesäätimellekin.

Sit kaikenlisäks se on aika iso joten ei oo hirveesti tilaa tulipellin ja kaasuläppäkotelon välissä, mut sain mä sinne jonkunnäkösen ilmansuodatintuubin rakennettua. Us-partsilta kävin silikonimutkaa kysymäs 135 -asteisena mut ei saa tarpeeks tiukkaa. Pitää käydä timgrenilt hakemas 60mm aluputkea ja rakentaa joku putkitus silleen et saan filsun syylarin ja maskin väliin.


Enää jäljel johtosarjan vaihto + moottorinohjausyksikön sijottaminen johonki + suorasyttypuolamodulille alukiinnikkeen tekeminen ja parien johtojen selvittäminen ja imusarjaa pitää viel vähä tiggailla ja vaihtaa bensanpaineensäätimen mestaa toisellepuolelle kiskoa ja tehä sille vähä erilaiset putkitukset ja sit kaikki letkut kii ja ja ja ja ja. No. Huomen jatkuu 04-08 ja sit töit 8h ja sit taas jatkuu seiskaan asti.

Vkl viimeistään ensisavut tol ruiskutsydeemil.

Ja joooooooo, voisin mä niit gummei ja vanteit kogeilllaaa =]]]
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
sasu
Alistaja


Viestien lukumäärä: 1701
Paikkakunta: Kerava
Muut: 540iA

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ti 7 Heinä 2009 - 22:31

Nyt on kaikki pulikat kiinni ja käyntivalmiudessa, käyntiin se kyllä hörähtää mutta...

Käy tyhjäkäyntiä jotenkuten siinä tonnin paikkeilla. Kaasuläppää kun koittaa avata, niin mitään ei silti tapahdu. Ääni vain muuttuu muttei kierrokset... 1+4 -sylkät ilmeisesti käy hieman paremmin kuin 2+3, ainakin pakoputken lämmön perusteella.

Nykyään siis kasattu gm:n multecilla (4-pisteruiskuohjausboksi + johtosarja + triggeripyörä), 110:n imusarja + suutintukki + suuttimet 110 ja tyhjäkäynninsäätömoottori + kaasuläpän asentoanturi myös 110:stä.

Asentoanturia oisin jotenkin ehkä mahdollisesti myös veikannut vian syyksi, pitää huomenna kokeilla yhdellä toisella. Vai oisko ennakko ketuillaan? Tai väärät suuttimet?

Ps. Ja vittu mikä duuni tossa. Ei enää ikinä, seuraavaks valmis imusarja + suutintukki ja vaik hestecci valmiin johtosarjan kera.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
h4nkki



Viestien lukumäärä: 131
Paikkakunta: Tervakoski
Muut: perhevankkuri ja rossipyörä

ViestiAihe: Vs: Tšernobõl   Ke 8 Heinä 2009 - 7:27

sasu` kirjoitti:
Nyt on kaikki pulikat kiinni ja käyntivalmiudessa, käyntiin se kyllä hörähtää mutta...

Käy tyhjäkäyntiä jotenkuten siinä tonnin paikkeilla. Kaasuläppää kun koittaa avata, niin mitään ei silti tapahdu. Ääni vain muuttuu muttei kierrokset... 1+4 -sylkät ilmeisesti käy hieman paremmin kuin 2+3, ainakin pakoputken lämmön perusteella.

Nykyään siis kasattu gm:n multecilla (4-pisteruiskuohjausboksi + johtosarja + triggeripyörä), 110:n imusarja + suutintukki + suuttimet 110 ja tyhjäkäynninsäätömoottori + kaasuläpän asentoanturi myös 110:stä.

Asentoanturia oisin jotenkin ehkä mahdollisesti myös veikannut vian syyksi, pitää huomenna kokeilla yhdellä toisella. Vai oisko ennakko ketuillaan? Tai väärät suuttimet?

Ps. Ja vittu mikä duuni tossa. Ei enää ikinä, seuraavaks valmis imusarja + suutintukki ja vaik hestecci valmiin johtosarjan kera.

Ruiskuista nyt en mitään ymmärrä, mutta tuohan kuulostaa siltä että se ei saa bensSaa?! Onko siinä kaasuläpässä potikka, joka kertoo ruiskunohjaukselle, että liikettä tapahtuu ja kakkua tarvii, vai mikä sen ruoan saannin määrittää? Embarassed

Jahas, EDIT;

Putsasitko suihkut kunnolla jos ovat käytetyt? Jos epätasainen ruoan jakelu keskenään niin ei varmasti toimi. Kaveri teki sellasen jokamiehen testin 4 kaljatölkin kanssa, että suihkut irrallaan pyöritti bensaa pumpulla minuutin, ja suihku per tölkki meiningillä mittas sitten tuloksen, että sama määrä. Näin voi todeta ainakin, etteivät ole tukossa, ja syötön määrä sama. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.garaget.org/h4nkki
 

Tšernobõl

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 6Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 ::  :: -