|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
balloon

Viestien lukumäärä: 358 Paikkakunta: Oulu Muut: PostiTölkki
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll To 2 Helmi 2012 - 20:22 | |
| Pitäskö foorumille alkaa kehitellä uutta nimeä? Enemmän pussitettuja kuin staticceja  ehkä joku NO STATIC SHIT, ois jees.... |
|
 | |
kiMMMe

Viestien lukumäärä: 612 Paikkakunta: Parainen Muut: fillari...
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll To 2 Helmi 2012 - 20:45 | |
| | balloon kirjoitti: | | Enemmän pussitettuja kuin staticceja.... |
Ei taida ihan viel ruokapussit viedä voittoa, hyvää vauhtia yleistymässä kuitenki 
Golffista sen verran et hemmetti ku siisti paketti! Pussien kans vaan ja ainoastaan parempi! Rättikatosta isot plussat ! Koskas pussien ois tarkotus olla alla?
|
|
 | |
JukkaK

Viestien lukumäärä: 821 Paikkakunta: Helsinki/Masala Muut: Omavalmiste HD (projekti valmistuu joskus 2025) ehkä... Ja muutama fillari
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll To 2 Helmi 2012 - 20:59 | |
| Viikonloppuna ois tarkotus saada pussit paikoilleen. ensviikolla sit loput. Nyt toistaseks jätä siihen ton ison säiliön irralleen auton sisälle että saan kyhättyä ne pienemmät valmiiks
Edit. varmaan menee nää pussitouhut ensviikkoon. Tuli naiselta semmosta koodia että pajatouhut saa nyt jäädä väliin... |
|
 | |
csharp

Viestien lukumäärä: 754 Paikkakunta: Pori Muut: Äitin tunturi!
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll To 2 Helmi 2012 - 22:13 | |
| Jätkä o seurustellu 3viikkoa ja oot noin pahasti tossun alla  Akka kiertoo ja golffista sikkoossomi! |
|
 | |
JukkaK

Viestien lukumäärä: 821 Paikkakunta: Helsinki/Masala Muut: Omavalmiste HD (projekti valmistuu joskus 2025) ehkä... Ja muutama fillari
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll To 2 Helmi 2012 - 22:20 | |
|  Kyllä sitä vielä ehtii golffia tehä |
|
 | |
Lahtis

Viestien lukumäärä: 262 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll To 2 Helmi 2012 - 22:40 | |
| Ton mallin pussukka sit levii aika hulluna kun on kasassa.. muutaman kuullu hajoavan ton takia kun eii oo otettu huomioon =) |
|
 | |
Hallunisation

Viestien lukumäärä: 70 Paikkakunta: Tampere
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll Pe 3 Helmi 2012 - 10:28 | |
| OT: lahtis, leviääkö ton tapainen pussi paljonkin siitä kun on kasassa tyhjänä ja aletaan lisään painetta? Eli onko halkasija suurimmillaan kun on tyhjä vai kun on vähän painetta? Omassa autossa pussi kasassa tyhjänä etäisyys sisälokasuojaan noin sentti... Ei pääse itsr mittaamaan kun ei ole kaikkia tarpeita kasaamiselle |
|
 | |
Lahtis

Viestien lukumäärä: 262 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll Pe 3 Helmi 2012 - 11:19 | |
| Muistaakseni se on suurimmillaan ihan tyhjänä. tietty seki vaikuttaa kui tarkka sovitus sulla on että pääseekö tuo holkissaan liikkumaan. |
|
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll Pe 3 Helmi 2012 - 15:33 | |
| Joo kasaan painettuna noi pussit näyttää leviävän noin 2-3mm ja kun lyö ilmaa täyteen ne ohenee noin 2cm.
Tuli säädettävät yläpäät tilattua eteen.... |
|
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll Pe 3 Helmi 2012 - 21:39 | |
| Tuli tänään kasattua tolpat ja soviteltua niitä autoon. Eihän ne takaset mahtunut paikalleen. Ottaa "sisäreunasta" takakontin puolelta kiinni mutta nyt jokatapauksessa olen tekemässä uudet tornit niin se ei haittaa. Kattelin myös aikani bensatankkia ja päätin viskoa sen mäkeen tuolta ja tilalle tulee uusi itse alumiinista hitsailtu. Takakaarta on hieman mankeloitu ja kaarimuovit pilkottu. Toiset paremmalla linjauksella olevat kaarimuovit tulee sitten valmiiseen autoon... Vanne istuu mun mielestä ihan hyvin tohon nyt, vanteen välissä on 8mm lätty mutta 10mm sinne tarttis laittaa. Hieman camberiakin takana on nytten.  MUUTAMA LISÄÄ |
|
 | |
john_gleasy "tittelit, ihan nähty juttu"

Viestien lukumäärä: 2099 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll Pe 3 Helmi 2012 - 22:37 | |
| Sehän on viittävaille fitun hyvä. |
|
 | |
Green the Mode

Viestien lukumäärä: 3033 Paikkakunta: Iitti / Kvl Muut: Sneakers and bicycles
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll Pe 3 Helmi 2012 - 22:42 | |
| Dat looks gut. _________________ green.kuvat.fi
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 0:07 | |
| Kiiits kiits. Hey onkos täällä tietoo mitä noi pussukat kestää painetta? Eli palje on universal air aero sport. Ja sitten vois ehdotella tyyliin sopivia painemittareita. Jotain mustapohjaista. |
|
 | |
TeNu

Viestien lukumäärä: 404 Paikkakunta: Jyväskylä
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 8:32 | |
| 110PSI, lukee pussin kylessä. Viairilla on ainakin mustapohjaisia mittareita, löytyy Lowtoyssiltä. |
|
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 10:20 | |
| | TeNu kirjoitti: | | 110PSI, lukee pussin kylessä. Viairilla on ainakin mustapohjaisia mittareita, löytyy Lowtoyssiltä. | Ok. Ei osunut silmään kun yritin noista palkeista tuota katella eilen. Tuolla lowtoysin nettikaupassa on vaan hopee pohjasta mittaria mutta täytyy soitella sinne |
|
 | |
Vellulollero

Viestien lukumäärä: 230 Paikkakunta: GeiPeeOh Muut: Monttumopo
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 13:37 | |
| Oonks mää jonkun sortin gei jos sanon että noi vanteet näyttää paremmalle ilman keskikuppeja? Ite autosta: Luulin jo nähneeni kaiken mitä kakkoskoppasiin on tehty, näköjään en. Rättikatto ja pussit, aaaaaawyea. |
|
 | |
uniitti

Viestien lukumäärä: 101
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 14:48 | |
| | Vellulollero kirjoitti: | | Oonks mää jonkun sortin gei | Ei se mitään, tuo on ollut jo tiedossa kauan aikaa
Mutta komean näköinen on, tosin itse en noista tissiliiveistä piittaa oikein, mutta mielipideasiahan se on.
Hatunnostot kyllä tuosta rättikatosta, näyttää niin siistiltä ja sopivalta tollaseen kakkikseen, sopii ku nenä naamaan.
Viimeinen muokkaaja, uniitti pvm La 4 Helmi 2012 - 15:24, muokattu 1 kertaa |
|
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 14:59 | |
| Joo niin noi vanteet näyttää kyllä paremmalta ilman kuppeja ja mää niihin jo suunnittelinkin pieniä keskilätkiä napakupin suojaks eli näillä näkymin keskilätkiä ei tuu. Nyt on muuten 0cm maavara saavutettu  Tosin eteen vaatii camberia hieman että mahtuu tippuu lokareita vääntämättä ja sekin korjaantuu ensviikolla säädettävillä unibaal yläpäillä Edittiä: Noista vanteista vielä. Muistakaa että noi ei tähän jää, eli ovat nyt toistaseks alla. Uudet varmasti erikoiset vanteet on tulossa koossa 15x9-9.5" ja 15x10.5-11". Mutta vasta kun lompakko antaa periksi. Ja ei oo siis tulossa bbs muutakuin kehien puolesta |
|
 | |
teemu

Viestien lukumäärä: 596 Paikkakunta: Lohja Muut: Guubeli -69
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 17:26 | |
| Ei jumanskeikka nyt on pistetty haisemaan. |
|
 | |
eros Vanneholisti

Viestien lukumäärä: 1711 Paikkakunta: Hellsinki Muut: eX:W115
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 19:19 | |
| Ai että mä tykkään tästä, rättikatto sai kuolan eritystä aikaan, pussit polvet väpättämään ja vannesuunnitelmat kuulosta lähin aikuismaiselta viihteeltä. Pls, htn vai jotain muuta? |
|
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 20:19 | |
| | eros kirjoitti: | | Ai että mä tykkään tästä, rättikatto sai kuolan eritystä aikaan, pussit polvet väpättämään ja vannesuunnitelmat kuulosta lähin aikuismaiselta viihteeltä. Pls, htn vai jotain muuta? | Suomenna noi sun lyhenteet.. |
|
 | |
eros Vanneholisti

Viestien lukumäärä: 1711 Paikkakunta: Hellsinki Muut: eX:W115
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 20:27 | |
| | JukkaK kirjoitti: | | eros kirjoitti: | | Ai että mä tykkään tästä, rättikatto sai kuolan eritystä aikaan, pussit polvet väpättämään ja vannesuunnitelmat kuulosta lähin aikuismaiselta viihteeltä. Pls, htn vai jotain muuta? | Suomenna noi sun lyhenteet.. |
Eli ei ole, noi mun "lyhenteet" on vannemerkkeja jotka käyttää mun käsittääkseni E bebsien kehiä.... |
|
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 20:54 | |
| | eros kirjoitti: | | JukkaK kirjoitti: | | eros kirjoitti: | | Ai että mä tykkään tästä, rättikatto sai kuolan eritystä aikaan, pussit polvet väpättämään ja vannesuunnitelmat kuulosta lähin aikuismaiselta viihteeltä. Pls, htn vai jotain muuta? | Suomenna noi sun lyhenteet.. |
Eli ei ole, noi mun "lyhenteet" on vannemerkkeja jotka käyttää mun käsittääkseni E bebsien kehiä.... | Jaa oorait. Joo ei oo tulossa valmista vannetta vaan ihan kokonaan omaa desingiä olevat alumiinikeskiöt... On nuo kaverit kivoja (tai ei oikeestaan) kun tuommosen mahdollisuudesta kertovat |
|
 | |
john_gleasy "tittelit, ihan nähty juttu"

Viestien lukumäärä: 2099 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 20:56 | |
| Designia, ei desingiä  Sori särähti heti toi sana korvaan, nykyään pieni vihasuhde siihen. Itse asiassa Tonin kanssa jauhettiin just samaa, sais omat keskiöt aika pikku vaivalla toteutettuu jos löytyis ammattitaitosia tuttuja. Ei multa löydy. Tästä vanneprokkiksesta sit kunnon stooria, mua ainakin kiinnostaa pirusti miten tää on mennyt alusta loppuun. |
|
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 21:13 | |
| Aivan sama mulle miten se kirjotetaan.  Pistetään jo pienen humalan piikkiin. Joo kaveri mulle ilmotti joku puolvuotta sitten että niille on tulossa töihin alumiiniplootua koolta 45x4cm josta tehdään johonkin teollisuuskäyttöön hammaspyöriä. Näitä sitten voi ottaa "varmuudenvuoksi" joitain ylimääräisiä kappaleita hintaan XXXe kpl. Toi ei oo halpaa kamaa ja noiden tekeminen syö teriä kun ovat jotain normi alua kovempaa. Mutta tosiaan kaveri viskas mulle tälläisen idean ja olis aikaa kerätä rahaa jokunen kuukaisi kun pistävät noista tilauksen menemään. |
|
 | |
mosse

Viestien lukumäärä: 1486 Paikkakunta: JNZ Muut: Corsa B romu
Fin-Tuning Ry
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 21:36 | |
| Vähän hirvittää nuo sirpit takakaaret, mut onhan kompromissejä tehtävä. Muutenhan tämä onkin melkolailla täydellinen. |
|
 | |
JukkaK

| Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll La 4 Helmi 2012 - 23:17 | |
| Tämmöstä tänää. Takakaaret sai vähän lisäleveyttä, taakse camberia ym ym.  |
|
 | |
vildur VAGwhore

Viestien lukumäärä: 1200 Paikkakunta: Vantaa Muut: VAG CREW
 | Aihe: Vs: Pussitettu Golf mkll Su 5 Helmi 2012 - 0:49 | |
| mitäs on tehty etutukivarsille että 0 maavara saatu? itsellä ei ainakaan bägeillä anna tukivarret vielä tarpeeks periks että sais apurungon maahan. |
|
 | |
|