Aihe: Vs: xtremecarshow 2011 kuvia Ma 26 Syys 2011 - 23:17
Mersu oli jengiä täynnä niin en viittiny alkaa heitä kuvaamaan, siksi jäi myös auton kuvat vähiin. Hyvältähän se auto kyllä näytti. Toispuoleiset vanteet meni ihan ohi.
Aihe: Vs: xtremecarshow 2011 kuvia Ti 27 Syys 2011 - 10:19
Löytyykö tosta itänaapurin puolelta tulleesta keltaisesta ilmajousilatukasta jotain projektitopickia tms netistä ?
Huhujen mukaan Sylvester ja hevonen poseerasivat erittäin näyttävästi tämän auton kanssa ja omistaja kehui laittavansa ne jonnekkin. Tai jos jollekkin muulle on tallentunut kuvia näistä sankareista niin voisi uppailla
Aihe: Vs: xtremecarshow 2011 kuvia Ti 27 Syys 2011 - 23:26
Onko se nyt vaan pakko tyytyä siihen, ettei mersusta oikein kunnon kuvia ole ozeista on toi yks löytyny jälkiviisaana keksein et ois pitäny olla peili tossa seinän nojalla ni porukka ois voinu huomata ..noooo ens kerralla näin
Aihe: Vs: xtremecarshow 2011 kuvia Ti 27 Syys 2011 - 23:32
Tai sit sun Jouns ois pitäny olla futurat "ulospäin" ja toplinet seinäävasten. Ihan ansiosta tuo pokaali/maininta kyllä. Itse ainakin tykkäsin tästä livenä enemmän.
Aihe: Vs: xtremecarshow 2011 kuvia Ti 27 Syys 2011 - 23:43
ee-2 kirjoitti:
Tai sit sun Jouns ois pitäny olla futurat "ulospäin" ja toplinet seinäävasten. Ihan ansiosta tuo pokaali/maininta kyllä. Itse ainakin tykkäsin tästä livenä enemmän.
Noo sitä se teettää kun ei osannu etukäteen suunnitella et kummat on paremmat, kun ei ne tosiaan alla ehtiny ennen näyttelyä sinkoutumaan.. Ja yks paha moka tossa viestissä, noi ei oo hei mitkään taikinatoplinet
Aihe: Vs: xtremecarshow 2011 kuvia Ke 28 Syys 2011 - 0:32
Mitä setä sanoo? rh zw2 topline ei oo topline? Tä? Saksalainen isoisäni opetti että on se... Vanha merikarhu tohtori pyörähyvä on samaa mieltä Vai mitä mä en nyt käsitä? Kaikki rh:n amg kopiot taitaa tuota nimeä kantaa... Eikö noi muka sellaset ole? Jos ne joku muu mun pitää uusi opaskoira ostaa tai hankkia joku paremmin sokeille sopiva harraste...
Aihe: Vs: xtremecarshow 2011 kuvia Ke 28 Syys 2011 - 9:53
ee-2 kirjoitti:
Mitä setä sanoo? rh zw2 topline ei oo topline? Tä? Saksalainen isoisäni opetti että on se... Vanha merikarhu tohtori pyörähyvä on samaa mieltä Vai mitä mä en nyt käsitä? Kaikki rh:n amg kopiot taitaa tuota nimeä kantaa... Eikö noi muka sellaset ole? Jos ne joku muu mun pitää uusi opaskoira ostaa tai hankkia joku paremmin sokeille sopiva harraste...
Okeiokei myönnetään, en tosiaan edes tienny et noi kaikki on toplinejä mut ite oon puhunu noista topline AA:sta aina toplinenä ja ZW2:sista ZW2:sina