| | Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 | |
|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Rosten

Viestien lukumäärä: 93 Paikkakunta: Nurmijärvi
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Su 21 Elo 2011 - 16:39 | |
| huhuh, oli kyllä mukava reissu! Kiitokset järjestäjille ja ens vuonna uusiks! |
|
 | |
-dtk-

Viestien lukumäärä: 439 Muut: jetta mk1 1.6D
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Su 21 Elo 2011 - 19:33 | |
| | TMA kirjoitti: | No mitä helvettiä. Oliko siä dtk:kin käymässä jossain välissä.
|
joo o, lähdin täältä sadetta pakoon nii lähin hetken mielijohteest käymää ja olin vaa jostai 3-6 tai jotai
hyvä fiilis jäi kieltämättä ja tässä tilaneessa laatu voitti määrän.
ja jotai korrekkii tarttu mukaan, väittivät et oli muka matalin volkkari?
|
|
 | |
Mibo

Viestien lukumäärä: 21 Paikkakunta: Klaukkala
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Su 21 Elo 2011 - 19:50 | |
| | -dtk- kirjoitti: | | TMA kirjoitti: | No mitä helvettiä. Oliko siä dtk:kin käymässä jossain välissä.
|
ja jotai korrekkii tarttu mukaan, väittivät et oli muka matalin volkkari?
|
Oli hyvännäköne ku vento liuku sen "ojan" yli ilman että etupyörät koski maata.
Oli helvetin mukava viikonloppu, kiitoksia kaikille! Ens vuon uusiks. |
|
 | |
new_school

Viestien lukumäärä: 127 Paikkakunta: Tampere
 | |
 | |
TMA the Mode
Viestien lukumäärä: 1637 Paikkakunta: Kangasala
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Ma 22 Elo 2011 - 16:17 | |
| Just kun tulin hakeen sitä niin joku muksu osotteli sitä ja olin varma että se hyppää sen päälle iha vaan vittumaisuuttaan.  Kolvi kuumiaan -> _________________ Ruskon pekoni, ei mitää lou fättii.
|
|
 | |
ripa

Viestien lukumäärä: 511 Paikkakunta: Sibbo Muut: vw
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Ma 22 Elo 2011 - 21:24 | |
| Itsellä jäi myös varsin hyvä maku tuosta tapahtumasta. Vaikkakin olin itse ko. tapahtumaa järjestelemässä ja koko viikonloppu meni Salmisen kanssa hommia pyörittäen niin tykkäsin kovasti. Sää suosi, paikka oli hyvä tai oikeastaan loistava ja kaikki meni niin kuin piti. Ainoa mitä itse jäi kaipaamaan niin kävijöitä, olihan niitä nytkin n.30 autokuntaa, ihmisiä varmaan 70-80 kaiken kaikkiaan. Palkinto luokkia oli yhdeksän ja meidän arvovaltainen tuomaristo joutui melkein jokaisessa luokassa valitsemaan 3-4 auton välillä parhaat. Olisi tietysti ollut paljon mielenkiintoisempaa jos kalusto olisi ollut enemmän jokaisessa luokassa. Jopa niinkin yleinen kuin MkII Golf/Jetta luokassa taisi olla kolme autoa...  Tulkaa ihmiset näihin tapahtumiin, sen takia näitä järjestellään. Se on aivan sama onko se auto näyttely kelpoinen vai ei. Palkinnot oli kuitenkin huikeat  Tässä kuitenkin palkitut. (Huomatkaa hienot pokaalit, pullolliset vettä  ) Paras MkI Paras MkII / Väen Walinta  Paras MkIII  Paras Polo / Passat  Paras Scirocco / Corrado  Paras Hyötyajoneuvo  Matalin Volkkari  Paras Ilmajäähy  Ensi vuonna sitten pistetään hommat uusiksi ja koitetaan petrata, mahdollisuuksia kuitenkin on kasvattaa tapahtumaa vaikka kuinka suureksi. Vesivolkkari harrastajia suomessa kuitenkin riittää ja hienoja autoja. Kiitos omasta puolesta ja ensi vuonna uudelleen! Tuolla vielä omat puhkipoltetut räpsyt.
Viimeinen muokkaaja, ripa pvm Ke 24 Elo 2011 - 7:32, muokattu 1 kertaa |
|
 | |
McBeast
Viestien lukumäärä: 467 Paikkakunta: Hämeenlinna
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Ti 23 Elo 2011 - 10:39 | |
| Käytiin pyörähtämässä Raesaen Pololla, mutta lähettiin melko pian poiskin. Matalin Volkkariskaba nähtiin kuitenkin. Autoja tosissaan olis saanu olla enemmän. |
|
 | |
Jimi

Viestien lukumäärä: 134 Paikkakunta: Kouvola/Simpele
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Ti 23 Elo 2011 - 18:05 | |
| Itsekin kävelin leirintäalueen läpi, kun olin kaverille menossa aloittelemaan. Valitettavasti en varttia kauempaa ehtinyt pyörimään, ois ollu mukava katsella pidempäänkin, oli kuitenkin useampi (hieno)auto jota en aikaisemmin ollut nähnyt.
Rostenin kanssa taisin eniten rupatella. Mutta ensi vuonna lupaan tulla auton kanssa. |
|
 | |
Rosten

Viestien lukumäärä: 93 Paikkakunta: Nurmijärvi
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Ti 23 Elo 2011 - 21:24 | |
| | Jimi kirjoitti: | Itsekin kävelin leirintäalueen läpi, kun olin kaverille menossa aloittelemaan. Valitettavasti en varttia kauempaa ehtinyt pyörimään, ois ollu mukava katsella pidempäänkin, oli kuitenkin useampi (hieno)auto jota en aikaisemmin ollut nähnyt.
Rostenin kanssa taisin eniten rupatella. Mutta ensi vuonna lupaan tulla auton kanssa. |
Ja paljon juteltiinkin Innostuin jo että olit tullut corradolla, kun tajusin kenen kanssa tässä jutellaan mutta jos sitten seuraavalla kerralla! |
|
 | |
subi

Viestien lukumäärä: 227 Paikkakunta: tampere Muut: EX: Jetta mk1, Kermit mk2, peugeot 205, peugeot 405mi16, fiat croma T, bmw 325 ix,
 | Aihe: Vs: Watercooled VWeekend #3 19.-21.8.2011 Ti 23 Elo 2011 - 22:46 | |
| Ripa unohit parhaan ilmajäähyn |
|
 | |
herrahenri

Viestien lukumäärä: 22 Paikkakunta: Tre
 | |
 | |
ripa

Viestien lukumäärä: 511 Paikkakunta: Sibbo Muut: vw
 | |
 | |