|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Jaarli

Viestien lukumäärä: 5 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 14:59 | |
| Kellään infoa miss Turun alueella ois edullinen auton sisäpesu firma etenkin kun auto sisältää koirankarvoja paljon. |
|
 | |
Vieraili Vierailija
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 15:04 | |
| Jaa-a |
|
 | |
epk the Mode

Viestien lukumäärä: 2414 Paikkakunta: 02 Muut: ex: MB -85, MB -91, MB -92, MB -94x2, MB -95
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 15:07 | |
| 40e voin pestä, 25e jos peset itse... _________________ "sä oot yks vitun stance"
|
|
 | |
JTG

Viestien lukumäärä: 1047 Paikkakunta: Raisio
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 15:10 | |
| http://www.autopesula24.fi/
Mun vaki paikka nykyään auton pesuun. 25€ sisäpesu ja ulkopesu. Penkit nyt ei tuu pestyä sen enempää, mutta kunnon imurointi ym ym. Hinta - Laatu on niin hyvä, että tollasta käyttistä käyttää ihan mielellään tollasessa käsinpesussa verrattuna mihinkään automaatteihin. Puhumattakaan, että ite tulis paljoa imuriin tartuttua tohon hintaan... |
|
 | |
Jaarli

Viestien lukumäärä: 5 Paikkakunta: Turku
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 15:53 | |
| |
|
 | |
Vieraili Vierailija
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 15:54 | |
| Aika paikka jos tohon 25e tekee päällipesun ja kunnon ylkkärin.jos puhutaan tollasesta autosta missä kunnolla koiran karvaa ja paskasta niin menee todella halvalla,olis kiva nähdä millasena sen saa sieltä ulos.tiätysti jokanen hinnottelee työnsä miten haluaa. |
|
 | |
JTG

| Aihe: Vs: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 16:01 | |
| Mulla nyt on pieni auto ja hinnoittelu sen mukainen. Kaverin katumaasturi maksoikin sitten jo 13€ ulkopesu ja sisältä jotain vähän enempi kans. Halpaa kun saippua mun mielestä kuitenkin. |
|
 | |
Vieraili Vierailija
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 16:19 | |
| No on se halpaa,taas kerran sanon mutta harvoin halpa ja hyvä kohtaavat.Ite olenkin sellanen pilkunnusuttaja näissä fixi asioissa että tuskin kukaan haluaa mua asiakkaaksi(siks kai olikin pakko hommata itelle vehkeet  ) enivei,pääasia jos itte oot tyytyväinen työhön. |
|
 | |
epk the Mode

Viestien lukumäärä: 2414 Paikkakunta: 02 Muut: ex: MB -85, MB -91, MB -92, MB -94x2, MB -95
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? La 5 Helmi 2011 - 16:46 | |
| siis jtg:n "pesu" oli ilman kunnon penkkien PESUA , eli normi imurilla puhtaaks jne. _________________ "sä oot yks vitun stance"
|
|
 | |
JTG

| Aihe: Vs: Sisäpesu? Ke 23 Helmi 2011 - 20:21 | |
| Tänään tuli otettua sitten oikeen kunnon sisäpesu sisältäen penkkien kuurauksen oikeen kunnolla plus perus siistimiset ja ulkopesu. Autona toimi XC90 Volvo puolinahka penkeillä, eli pestävää piisaa. Penkit oli oikeesti paskaiset, tuli puhtaaksi ja maksoi 6€ per penkki. Kokonaisuudessaan hinnaksi tuli 60€. Ei todellakaan paha.
Viimeistely nyt ei ole ihan näyttelytasoa, että jollain liinalla on hyvä vähän käydä paikkoja läpi. Jotain töhnää oli hiukan peilikomioissa ja hiukan Auto Glymin raikastetta keskikonsolissa kun se sitä lopuksi sinne ruikkasi.
Eli siis pilkunnussijat älkää vaivautuko, mutta hinta/laatu on kyllä mun mielestä muuten oikeenkin hyvä. |
|
 | |
puerco

Viestien lukumäärä: 573 Paikkakunta: Espoo
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? Ke 23 Helmi 2011 - 21:09 | |
| Hellmanyhtiöt oharin varrella. Ja konexin vieressä on joku uusi fixaamo siinä helsingintien alussa.. |
|
 | |
ee-2 Vanneholisti
Viestien lukumäärä: 1814 Paikkakunta: Helsinki
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? Ke 23 Helmi 2011 - 21:40 | |
| Laittakaapas vielä täällä helsinskissä asuvalle tietoa vastaavista paikoista? Ihan itte voin pestä, jos vaan jollain höyry tms. buffaus masiinat. Mitään koirankarvojahan ei tietty oo... Eipä  eniten rissaa noi penkkien tahrat joita sulaneesta lumesta ym. |
|
 | |
ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä: 417 Paikkakunta: Das Meer See Muut: Passat -84 1.8 4+E
Bergamont Beluga Allround -08
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? Ma 28 Helmi 2011 - 5:02 | |
| Mitäköhän Ylivieskassa/lähistöllä ottaisivat penkkien höyrypesusta, jos veisi penkit pestäväksi irtaallaan...? |
|
 | |
touhottaja
Viestien lukumäärä: 9
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? Ti 27 Maalis 2012 - 16:51 | |
| | epk kirjoitti: | | 40e voin pestä, 25e jos peset itse... |
pesekkö mun ässän tolla hinnalla kokonaan sisältä, enkä tarkota sitten painepesuri pesua |
|
 | |
samza

Viestien lukumäärä: 140 Paikkakunta: Imatra
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? Ti 27 Maalis 2012 - 19:27 | |
| ai tälleesti? http://www.stara.fi/2011/10/08/luksusmersun-sisapesu-painepesurilla/ |
|
 | |
JuhiZZ

Viestien lukumäärä: 594 Paikkakunta: Hyvinkää
 | Aihe: Vs: Sisäpesu? Ti 27 Maalis 2012 - 20:09 | |
| | samza kirjoitti: | | ai tälleesti? http://www.stara.fi/2011/10/08/luksusmersun-sisapesu-painepesurilla/ |
Ai saatana mikä raivo kuohahti... |
|
 | |
touhottaja
Viestien lukumäärä: 9
 | |
 | |
|