Alkaa olemaan se aika kun viimeisetkin tuliaisviinat on juotu ja mielessä kiintää katse takas tuonne maustamattomien makkaroiden ja pihvien luvattuun maahan. Maahan jossa ei saa kunnon kaljaa eikä miehet tajua naisten päälle eli Ruotsiin!!
11-13.6.2010
Silloin räjähtää Mantorpin pitäjässä kun sankoin joukoin porukkaa rantautuu normandian maihinnousun tavoin tuonne pieneen moottoriurheilupuistoon.. Joko on kamoja ruvettu pakkailemaan sekä laivamatkoja varaileen? koittaako Saukki saada muutakin kuin suomalaista? Löytääkö Böni ja muut mk1 kromipeiliä? Saadaanko Zimin takaperinkävelyä nauhalle? Menettääkö Xite peppuneitsyyden? Ennenkaikkea minkä väriset paidat päälle? Letkassa laivaan ja siitä ajaen vai... Xite tietää mitä tarkotan
Muuta elettä en oo tehny ku sen et olen ajatellut että sinne lähetää taas katsoo kortit. tavoitteena tietenkin jokin ulkomaalainen nainen/mies mitä sen nii väliä ;DDD
ja se et tumppi tulee kans messii mut MÄ teen paukut ettei tartte taas väijyä ratin takana
edittii: siis viinapaukut! ei niinku paukut paukut tietteks
Viestien lukumäärä: 138 Paikkakunta: mäntsälä Muut: How do u say topi sorsakoski in sweden?
Aihe: Vs: Bug Run 2010 Pe 11 Syys 2009 - 17:24
pum pum! do u have vw golf mk1 chrome mirrors in here ? ja paikkahan on totta toki statoil. ! MAKSAMAKARA ! tai sit se " otin poskeen" vittu sä mitää viel ottanu
Viestien lukumäärä: 407 Paikkakunta: Lieto Muut: VaGilaisia
Aihe: Vs: Bug Run 2010 Pe 11 Syys 2009 - 17:53
löysin koneelta kaks kuvaa mis näkyy kaisa valitettavasti niis ei näy naamaa mut kuitenki antakaas nyt isoa kättä ruotsin kruunaamattomalla kuningattarelle......tittididii KAISAA
Messissä messissä messissä!! tosin toivottavasti tällä kertaa jonkun kyydissä ko toi mun pulkka on jo aika nähty tuolla ja muutenki kelpais pikku vaihtelu..
Messissä messissä messissä!! tosin toivottavasti tällä kertaa jonkun kyydissä ko toi mun pulkka on jo aika nähty tuolla ja muutenki kelpais pikku vaihtelu..
Ei vittu sitä retkijakkaraa kun kauheessa kiihytyksessä lensi golfin kontista tielle
Niin ja ne hytit, niistä ei varmaan kannata mitään sen enempiä mainita...
kyl toi ajaminen oli vähän vitusta tonne muutenki kun meni kuskinjakkaran selkänoja paskaks jo menomatkalla niin joutu selkä vinossa kärvistellä 1000km yhteensä. Sunnuntai aamuna alko selkä jo vittuileen ihan huolella.. kolme viikkoo lepoa ja taas oli normaalina.
Saas nähä miten käy tän runi reissun kanssa mulla. Armeijassa olen tuolloin ja jossei heru tarpeeks pitkää lomaa niin joutuu tällä kertaa jättämään runin väliin