Siinä sitä! Inventaari tehty, ja kaikille tilaajille löytyi heti kerrasta oikeat tuotteet! Reklamaatioilta siis vältyttiin, sillä en taida jaksaa lähettää yhtä ylimääräistä vahanlevitystyynyä, kolmea 947ml muovipulloa, ja yhtä suutinta takaisinkaan

Pidän röyhkeästi itse, sillä laskujeni mukaan ovat ylimääräisiä.
Mitään testipurkkeja tms. ei siis ollut. Hieman innostuin ja odottelin, sillä siitä joku mainitsi, että Tim saattaisi laittaa mukaan.
Tavaraa saa tulla siis noutamaan Kaarilasta, Kaarilan aukion vieressä olevan Nesteen kylmäaseman pihasta. Nokiantien ja Kaarilankadun risteyksessä. Jokainen alkaa pommittamaan nyt että milloin voi tulla, joten minulle käy heti huomenna ke klo 16.45-17.15, to klo 20 eteenpäin, ja pe 16.45 eteenpäin (ei koko iltaa). Ilmoita kuitenkin, sillä en minä tuonne päivystämään mene

Jos kovasti poikkeavia aikoja ehdotat, niin soita nollaneljänolla7550808, kunnes vastaan!
Niin, ja älkää soitelko yöaikaan kiitos

Olen myös töissä 10-16.30 joten vastaan asiakastilanteiden mukaan puhelimeen. Jos ei heti kerrasta tärppää, koita hetken päästä uudestaan.
Ne kenelle lähetän tavarat matkahuollon/postin matkassa: Pyydän ottamaan privalla yhteyttä, niin annan tilinumeron jonne tilaukset voit maksaa. Laita myös osoitetietosi samalla. Matkahuollon kautta rastitan kulut vastaanottajalle. Postin kautta tarvitsen toimituskulut etukäteen tilille.
Toivon, että noutajat varautuvat siihen, että minulla EI ole vaihtorahoja. Hinnat ovat jo kertaalleen ilmoitettu ylempänä, ja mahdolliset kahvirahat saa antaa lisäksi, jos luonto antaa periksi

Näillä mennään