Aihe: Vs: Moottorin lastutus To 3 Helmi 2011 - 15:40
Joo, ei tartte suomentaa, tiedän kyllä mitä esim mun SR20DE ja SR20VE tarkoittavat. Tottunu vaan kuulemaan RB20/25DET ja RB25DE:tä juttua. En tiennyt, että noita RB-sarjan koneita on myös vajaa venttiilisiäkin.
Aihe: Vs: Moottorin lastutus Ti 8 Helmi 2011 - 9:55
Mulle on tulossa E36 325 bemmi softaukseen. Mitataan tehot vakiona ja ohjelmamuutoksen jälkeen. Ohjelmamuutos tehdään omin pikku kätösin, tiedä sitten onko positiivista vai negatiivista verrattuna euroopassa tehtyihin softiin
Postaan laput kun saadaan homma tehtyä.
Aaperi: Ei tuohon välttämättä Nistunea tarvi, ellei itse halua säädellä(=tuhota) koska tohon eprommiin pääsöö muutenkin kiinni. Minäkin pääsen.
Viestien lukumäärä: 674 Paikkakunta: yläne Muut: välikoppa josta runko vitusti vino
Aihe: Vs: Moottorin lastutus Su 18 Syys 2011 - 21:06
hommasin tossa uuden käyttiksen golf -02 1.9tdi 74kw 240nm 4wd auto on laiska ku mikä eli kannattaako moottori vaan ohjelmoida vai oikein lastuttaa?? mitään överi poweria ei nyt kumminkaa haeta kuhan olis ees jonkun verta puhdikkaampi mitä ny nii ja misäs homma kannattas teettää turun alueella turbotec? sporttiauto? joku muu paja mikä?
Aihe: Vs: Moottorin lastutus Su 18 Syys 2011 - 21:11
Ohjelma, itellä turbotecin (hannu ylönen) tekemä ohjelma. Ei mitään moitteita, toimii hyvin ja on tosi käyttöystvällinen ohjelma. Ei mallia kestää kevääseen.