Luvassa on satoja kauniita autoja ja moottoripyöriä ym. Parhaat ja kauneimmat palkitaan (tietysti).
Ohjelmassa:
- Satoja autoja ja moottoripyöriä - Juontajana JOANNA VÄRE - Livemusiikkia; MIDNIGHT TREATMENT - Pienoismallinäyttely - Rompetori - Lapsille ohjelmaa - Rumble elokuvan esitys ennen Iltacruisingia klo 16.30 elokuvateatteri Ritzissä, 240 ensimmäistä mahtuu, vapaa pääsy OTR- tapahtuman pääsylipulla! - Iltacruising satamassa klo 19.00 - Iltajamit ravintola Wilhelmissä; MARK HARMAN & HOT ROD RHYTHM BOYS
meinasko aaperi ryömiä tuonne??varmasti sataa vettä...aina on jossain vaiheessa satanu...
Olin viime vuonna ja oon tänäkin. Miks kaikki itkee aina kelistä? Asenne ja pukeutumis kysymys! Todennäkösesti Henkkasavosta mallin Avo ykkiksellä paikalle
Viestien lukumäärä: 378 Paikkakunta: mikkeli village
Aihe: Vs: Old Timer Run Ma 28 Kesä 2010 - 23:37
ainahan tuon kelin kanssa pärjää,parempi viileä keli noille autoillekkin ni ei keitä ..n.10vuotta sitten tuli vettä jonnin verran ja pikkasen oli autoilla vaikeuksia päästä nurmikosta/mudasta pois...vois sitä korde käydä ainakin pyörähtää päivällä...
Voi jumalauta. Kehtaanko ja kehtaanko. Miulle on ihan sama millä meen kun miulle se tapahtuma se juttu. Pelkäättekö että joku sanoo hyi autolle vai? Tuolla asenteella ihme jos käytte yhessäkään tapahtumassa...
Voi jumalauta. Kehtaanko ja kehtaanko. Miulle on ihan sama millä meen kun miulle se tapahtuma se juttu. Pelkäättekö että joku sanoo hyi autolle vai? Tuolla asenteella ihme jos käytte yhessäkään tapahtumassa...
Olin sanomassa kutakuinkin samaa..eihän sitä vois tuolla kaupungillakaan liikkua jalkasin jos aina alkais miettiin että mielyttääkö pärstä kaikkia
_________________ Few things in life work as well as a Volkswagen.
Oho täällähän on tulista meininkiä Niin että mietin vaan siltä kannalta että jos olen rapuloissani vielä aamusta noitten juhlimisten jälkeen niin tuskin ihan aamusta pystyn ajelee. Ja siis jos jätän ne perjantain menot menemättä niin olen siis omalla kyllä tulossa
Ehdottomasti yksi kesän parhaista tapahtumista, kuten tänäkin vuonna. Tällä kertaa ei satanut vettäkään missään vaiheessa, kuten niin monesti aiemmin on käynyt. Kuula tosin paloi (taas)...
Kolmesatasta merstakkaa piti käydä zuumailemassa oikein pariinkin otteeseen. Oli asiallinen. Ja jotain muitakin foorumilta tuttuja härveleitä tuli bongailtua itse tapahtumasta, sekä illemmalla kyliltä.
Iltacruisin oli kyllä todella suuri pettymys tänä vuonna.
Viestien lukumäärä: 378 Paikkakunta: mikkeli village
Aihe: Vs: Old Timer Run Su 4 Heinä 2010 - 20:08
J.N kirjoitti:
Ehdottomasti yksi kesän parhaista tapahtumista, kuten tänäkin vuonna. Tällä kertaa ei satanut vettäkään missään vaiheessa, kuten niin monesti aiemmin on käynyt. Kuula tosin paloi (taas)...
Kolmesatasta merstakkaa piti käydä zuumailemassa oikein pariinkin otteeseen. Oli asiallinen. Ja jotain muitakin foorumilta tuttuja härveleitä tuli bongailtua itse tapahtumasta, sekä illemmalla kyliltä.
Iltacruisin oli kyllä todella suuri pettymys tänä vuonna.
joo tuon cruisinglenkki oli kyl aikas floppi...kaikki pikku kujat kierrettiin ja mikaelin pihassa pujottelut ...why?