Aihe: Vs: Audi Capriolet 2.8 -myyty- To 24 Kesä 2010 - 10:12
Näppärän näkönen cäbi audi. Miltähän puskureiden ja helmojen mustat osat näyttäs korinvärisenä. Soittimen kehyksen vaihtaisin mustaan, krominen ei sovi yhtään tonne sisustaan.
Aihe: Vs: Audi Capriolet 2.8 -myyty- Ma 28 Kesä 2010 - 12:19
Audi sai vahauksen juhannuksen kunniaks Paint renovaattoria ja kolme kiekkaa punasella glymillä ja kultanen päälle! Tuli kiiltoo aika homona maalipintaan Ja Tänää sain myös toiselle puolelle kauan odotetut keskikupit. Tosin vähän vitutti ne hakea kun kaks keskikuppia ja 4 euron kiristys avain ja laskua teki 80€ Aika suolasta mutta rumat noi vanteet on kyllä ilman keskikuppeja varsinkin kun toisella puolella on ne tallella
Aihe: Vs: Audi Capriolet 2.8 -myyty- Ti 29 Kesä 2010 - 17:36
Renkaita tuli tänään mutta vaan kaksi kappaletta :C No kai ne loput tulee sieltä aikanaan!!? Sit kun saan kumit räjäytettyä päälle saatte kuvia ja sit alkaa stancen hakeminen kun saa moukaroitua kierkeet auki Ei si vittu mitää eloo tolpissa
Aihe: Vs: Audi Capriolet 2.8 -myyty- Ti 29 Kesä 2010 - 20:07
sori ot mut outoa kyl jos tiputellen tulee itel tuli rengas-onlinesta suoraa silloku piti ja soittivat viel reilusti ennenku toivat et tuovatko kotiin, olin töissä joten toivat sinne ne sitten
Aihe: Vs: Audi Capriolet 2.8 -myyty- Ke 30 Kesä 2010 - 12:00
partsu kirjoitti:
sori ot mut outoa kyl jos tiputellen tulee itel tuli rengas-onlinesta suoraa silloku piti ja soittivat viel reilusti ennenku toivat et tuovatko kotiin, olin töissä joten toivat sinne ne sitten
Tänään tuli loput Meen kohta laittaa päälle ne niin täytyy pistää kuvaa on aika erilainen veny vaikka suht sama korkeus renkaassa (vanha 225/35 ja uusi 205/40 @9")
Aihe: Vs: Audi Capriolet 2.8 -myyty- Su 1 Elo 2010 - 16:15
Vaikka itse kuvat otinkin, niin täytyy myöntää että ainakin osa niistä onnistu aika hyvin Joissain kuvissa näkyy hyvin miten eri kulmista katottuna auto on ihan eri värinen.
Aihe: Vs: Audi Capriolet 2.8 -myyty- To 2 Syys 2010 - 17:46
Jep nyt tarvis alkaa valmistautuu talven projekteihin ja to do listaa on jonkun verran mutta kaikki suht pieniä muutoksia Tänään kävin hakee kaikki puslat etupäähän.. Taakse onkin jo vaihdettu!
Ja sitä listaa
-Uudet coilit (saa pistää yv:tä jos löytyy jostai netista tuntuu olevan aika kiven alla) -3" putkisto -Alustan ja lokasuojien massaus -helmalistat uusintaan -etupään puslat -Vanteiden kunnostus ( väri vaihtoehtoja vo ehdotella, mulla ei oo ny yhtää mielikuVitusta) -myllytys -Paksumpaa limppua -Sisustan jalopuu osien maalaus (grafiitinharmaa?) -Katon ulkokankaan verhoilu -fitust sisustan pesua
Siinä isoimmat
Mutta tossa ois jotai ajatuksia vanteista kiitos eeki:lle kuvakauppailusta!